Lahden autonäyttelyssä oli myös aikansa neliveto-sensaatio 40-luvulta.

Yksi viikonloppuna järjestetyn Lahden X-treme Car Shown jenkkiautonäyttelyhallin erikoisuuksista oli vuoden 1947 alkuperäiskuntoinen Fargo Power Wagon FK 2-26. Tämä rähjääntyneen, mutta vaikuttavan näköinen kuormuri ei varmasti jäänyt huomaamatta ainakaan militariasta ja rouheista maastoihmeistä kiinnostuneilta.

Fargo Motor Car Company perustettiin vuonna 1913 Yhdysvalloissa. Jo 20-luvulla Chrysler konserni osti merkin itselleen. 30-luvulla Fargo nimi poistui käytöstä Pohjois-Amerikassa, mutta Dodgen kuormureita myytiin myös Fargo-merkin alaisuudessa Kanadassa aina vuoteen 1972 saakka. Fargo tavaramerkki poistui virallisesti käytöstä vuonna 1978, kun Euroopan Chrysler myytiin PSA Peugeot Citroenille. Turkissa käytettiin omavalmisteissa vielä Fargo-nimeä tämänkin jälkeen.


Power Wagon on nelivetoinen, mikä on aikanaan ollut melkoinen sensaatio. Autossa on 3,8 litran moottori, joka tuottaa 99 hevosvoimaa. Omapainoa löytyy kunnioitettavat 3270 kiloa, ja kantavuuttakin 1230 kiloa. Lavalta löytyy aikanaan lisävarustelistalta ruksittu ilmakompressori Atlas Diesel NT9, joka pystyy tuottamaan maksimissaan 8 barin ilmanpaineen. Auto on ostettu käytettynä Ruotsista jo vuonna 1971, mutta rekisteröity Suomen liikenteeseen ensimmäistä kertaa vasta heinäkuussa 2017. Auton omistaa Jouko Myllymäki Seinäjoelta.

Power Wagonin nelivetojärjestelmästä otettiin aikanaan kaikki hyöty irti mainoksissa, joissa auton kehuttiin suunnitellun täysin maastokelpoiseksi ajoneuvoksi, joka ei paljoa teitä kaipaa. Mainoksissa muistutettiinkin, että autoa myydään niin lentokentiltä kaivoksille, kuin maatiloilta raskaisiin metsätöihin. Nokalta löytyvän vinssin sanottiin olevan korvaamaton apu siirrettäessä raskaita kohteita. Fargon / Dodgen pääasiallisia kilpailijoita 40-luvulla USA:ssa olivat Ford / Marmon-Herrington ja GMC:n kuormurit.